پایان نامه بهسازی بافت قدیم
نوشته شده توسط : مدیر سایت

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته معماری : بهسازی بافت قدیم

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

مقدمه :
دگرگونی تدریجی لایه های درونی بافت قدیم به تدریج چهره اولیه بافت را تغییر می دهد و در نهایت دانه بندی بافت و در نتیجه کالبد بافت را گوناگون می سازد. هکتار ها بافت شهری تاریخی که به علل گوناگون در معرض دگرگونی و فرسایش و تخریب قرار گرفته اند. حجم عظیمی از ثروت ملی ما را تشکیل می دهند که در طول زمان ساکنان خود را از دست داده و به صورت محلات و بافت های مخروبه ای مطرح شده اند.
عدم وجود قوانین و مقررات حاکم نبود ضمانت اجرایی قوانین، عدم آگاهی شهروندان و فقطدان روش برخورد مناسب با بافت های تاریخی از عوامل بارز دگرگونی و تخریب این بافت ها می باشد.
بررسی  مقوله مسکن در بافت قدیم، و ارائه راهکارهای  متناسب با زمان و هویت بافت، در قالب شیوه هایی که قابل تعمیم در کلیه بافت های قدیمی را داشته باشد مقوله ای است که در این رساله به آن پرداخته شده است.
بررسی مبانی تئوریک مسئله از اهداف صالی در تدوین رساله بوده و  دراین زمینه روند بررسی مباحث کلان شهری و برخورد با مسائل طراحی شهری و ارائه آن به صورت قابلیت ها و ضعف های موجود در بافت از تلاش های دیگر در تکوین رساله بوده و همچنین پیوند طراحی شهری با معماری در اردبیل و در مقیاس مجموعه ها و واحدهای مسکونی به عنوان یک نمونه مطالعاتی (case study) در بافت قدیم شهر اردبیل و در قالب پروژه معماری ارائه شده است. ارئه راهکار هایی در قالب پروژه معماری ارائه شده است. ارائه راهکارهایی در قالب یک طرح معماری برای محدوده ای از بافت نه بخاطر حل مسائل خاص بافت مزبور انجام شده است. بلکه ارائه روش برای طراحی معماری در بافت های مشابه از اهداف رساله در ارائه طرح معماری می باشد.

(ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

برای دانلود متن کامل پایان نامه اینجا کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: